Meestgestelde vragen
Bestellen
Vervelend dat het niet helemaal lukt om een bestelling te plaatsen. Heb je alle vakken ingevuld en tevens de algemene voorwaarden aangevinkt? Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Een bestelling plaats je door eerst de artikelen, die je wilt bestellen, in de Shoppingbag te plaatsen. Hierna kun je jouw gegevens invullen en voor een bezorging kiezen. Accepteer de algemene voorwaarden en reken af. Per email krijg je een bevestiging. Je hebt, afhankelijk van de gekozen verzendwijze, je bestelling snel in huis!
Telefonisch bestellen is niet mogelijk.
Neem zo spoedig mogelijk telefonisch contact op met de klantenservice.
Als een bestelling nog niet is verzonden, kan je deze annuleren. Neem in ieder geval zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
Is de bestelling al onderweg naar jou? Indien deze naar een DHL Parcelshop wordt verzonden, dan wordt deze na een aantal dagen automatisch naar ons teruggezonden.
Is het pakket al bij jou of bij je buren bezorgd? Je kan het pakket naar ons retourneren. Kijk voor de retourprocedure op onze Retourneren-pagina.
Er kan maar één kortingscode worden toegepast op een bestelling. Een kortingscode is dan ook niet gelding in combinatie met andere kortingen (tenzij anders aangegeven). Indien je over meerdere codes beschikt, kan je ervoor kiezen, de kortingscode met de hoogste korting toe te passen op je bestelling.
Verzending en Levering
Als je hebt gekozen voor thuislevering via DHL, dan heb je een Track & Trace per email gekregen. Als je deze aanklikt, kom je in een scherm van DHL terecht, waar je kunt zien wat de verwachte bezorgtijd is.
Je hebt een mailtje gekregen dat je bestelling is verzonden. In deze email staat een Track & Trace waarmee je de zending naar het DHL Parcelpoint kunt volgen. Doorgaans is dit na één werkdag bij het DHL Parcelpoint. Als het pakket op het afhaalpunt is aangekomen, ontvang je opnieuw een email of een SMS, zodat je het pakket kan ophalen. Indien je de ophaalnotificatie nog niet hebt ontvangen, zal het pakket ook nog niet op het door jou gekozen afhaalpunt liggen.
Indien je bestelling zo klein is dat dit door de brievenbus zou kunnen, zullen wij deze als brievenbuspakje met DHL versturen. Dit kunnen wij alleen handmatig beoordelen in het magazijn, je kan dus niet tijdens het plaatsen van de bestelling kiezen voor deze verzendwijze. Zodra de bestelling is verzonden, krijg je de Track & Trace van het brievenbuspakje per email toegestuurd. Normaal wordt het pakketje de volgende werkdag bezorgd.
We versturen onze bestellingen naar veel landen in Europa. Voor verzendkosten en levertijden, kan je onze pagina Verzending en Levering bekijken.
Bestellingen die op werkdagen voor 23:00 uur zijn geplaatst, direct zijn betaald (alle betaalwijzen behalve overboeking) en die op voorraad zijn, worden dezelfde dag nog verzonden.
Heb je gekozen voor ophalen bij een DHL Parcelshop?
Zodra je bestelling wordt ingepakt, krijg je een email met een trackingcode van DHL. Het pakket zal ongeveer na 1 werkdag op het punt liggen. Je krijgt een email of SMS zodra het pakket op het punt is aangekomen en je het pakket op kunt halen.
Heb je gekozen voor zaterdaglevering door DHL Parcel?
Onze verzendpartner DHL levert onder normale omstandigheden de volgende dag, dus de zaterdag, het pakket. Zodra je bestelling wordt ingepakt, ontvangt je een email met een track-en-trace zodat je jouw zending kunt volgen.
Bestellingen binnen Nederland en naar België worden altijd gratis verzonden!
Voor bestellingen buiten Nederland variëren de kosten.
Meer hierover vindt je op onze pagina over Verzending en Levering.
Betalen
Er zijn momenteel 8 betaalmogelijkheden voor het afrekenen van je bestelling.
Wil je weten hoe je een bestelling plaatst, lees hier meer over op onze pagina Bestellen. Na het kiezen van een betaalwijze wordt je doorgestuurd naar een beveiligd scherm van onze payment provider. Wij werken samen met Buckaroo en Riverty.
iDEAL
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden bij iDeal.
iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig. Betalen met iDEAL kan meteen, je hoeft je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Je kunt iDEAL direct gebruiken als je internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers. iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor je ingevuld en je wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling. Je houdt constant controle en overzicht op je betaling, de iDEAL betaling is meteen zichtbaar in je rekeningoverzicht. Hoe werkt iDEAL?
Je plaatst een bestelling. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer je bank. Vervolgens word je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Wij zullen je bestelling dan ook direct verwerken.
ApplePay
Met ApplePay betaal je snel en gemakkelijk met FaceID via je iPhone of via de Touch Bar op een Macbook Air 2018 of een Macbook Pro met Touch Bar. Als je je Wallet hebt ingesteld, verschijnt ApplePay automatisch als betaalwijze bij de kassa. Je kunt daarna snel afrekenen.
Paypal
PayPal is een veilige manier om online te betalen. Hiervoor hoef je geen creditcard- of bankrekeningnummer in te vullen, want je betaalt met je e-mailadres en wachtwoord. Je financiële gegevens worden niet met ons gedeeld. Je veiligheid wordt verder beschermd door de aankoopbescherming van Paypal. Voor meer informatie of registratie ga je naar https://www.paypal.com.
Riverty
Wil je liever eerst de artikelen ontvangen om te kijken of ze bevallen en pas daarna betalen, dan kun je Riverty als betaalwijze kiezen. Riverty heeft nog extra gegevens nodig en hier dien je aparte Algemene Voorwaarden aan te vinken, alvorens voor deze betaalmethodes te kiezen.
Zodra de bestelling bij je is geleverd, ontvang je per email een betaaloverzicht. Deze kun je direct via de betaalknop met iDeal betalen of binnen 14 dagen via een overschrijving voldoen. Je hoeft hiervoor geen account aan te maken bij Riverty, maar je kunt je wel aanmelden zodat he gebruik kunt maken van de Riverty-app en zo de betaling nog sneller kunt voldoen. Voor meer informatie over Afterpay ga je naar https://www.riverty.nl.
Bancontact
Woon je in België, dan kun je met Bancontact vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankoop afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde online betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.
De volgende banken zijn aangesloten bij Bancontact:
Dexia
Fortis
ING
FINTRO
KBC
CBC
AXA Bank
VDK Spaarbank
Bancontact was voorheen bekend als Bancontact/Mister Cash. Voor meer informatie over Bancontact ga je naar https://www.bancontact.com/nl.
Belfius
Woon je in België en heb je een rekening van Belfius, dan kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankoop afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde online Belfius-bankomgeving.
KBC
Woon je in Europa en heb je een rekening van KBC, dan kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankoop afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde online KBC-bankomgeving.
Creditcard
Je kunt je bestelling betalen met je Visa, Maestro of Mastercard. Vaak is een aankoop die je betaalt met een creditcard verzekerd. Je wordt doorgestuurd naar onze payment provider Buckaroo waar je in een veilige omgeving je kaartgegevens op kunt geven.
Wellicht is er een storing bij Riverty. Je kan even contact met ons opnemen of voor een andere betaalwijze kiezen.
Je kan contact opnemen met Riverty. Uiteraard kan je er ook voor kiezen om een andere betaalwijze te gebruiken, om je bestelling toch spoedig in huis te hebben.
Buckaroo is onze payment provider en zorgt voor ons betalingsverkeer. Dit is volkomen veilig en bovendien maakt Buckaroo gebruik van een SSL certificaat. Hiermee zijn jouw gegevens altijd beveiligd. Wil je meer informatie over Buckaroo, ga dan naar de Buckaroo website https://www.buckaroo.nl
Producten en voorraad
Als je een maat hebt geselecteerd bij een artikel, dan staat boven de maataanduiding aangegeven of dit artikel op voorraad is. Als een maat niet beschikbaar is, kan je deze niet selecteren.
Je kan contact opnemen met onze klantenservice. Wij proberen je zo goed mogelijk te helpen en jouw vraag te beantwoorden.
Mijn Account
Klik op de inlogpagina op de link 'wachtwoord vergeten'. Vul je e-mailadres in en er wordt een email naar jouw e-mailadres gestuurd om je wachtwoord te resetten.
Als je een account aanmaakt, kan je makkelijker en sneller afrekenen, meerdere aflever- en factuuradressen opslaan, je vorige bestellingen bekijken en nog veel meer.
Ruilen en retourneren
Terugsturen is altijd op eigen risico. Wij raden je dan ook aan altijd het verzendbewijs te bewaren tot je bericht hebt gekregen dat jouw retour is verwerkt, zo kan je de zending in de gaten houden. Het kan enkele werkdagen duren voor je pakket hier aankomt en is verwerkt, maar je retour wordt binnen 10 dagen behandeld. Geeft de track & trace aan dat het pakket is aangekomen maar heb je nog geen bericht van ons gehad, neem dan even contact met ons op.
Zodra je retour hier binnen is, wordt deze verwerkt. Je krijgt een email van de retourafdeling dat je retour is verwerkt en dat een eventueel te crediteren bedrag binnen enkele dagen wordt teruggeboekt. Het retourbedrag wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, naar je overgemaakt. Houdt er rekening mee dat sommige betaalwijzen/banken een langere verwerkingstijd hebben.
Let op: heb je geen email ontvangen van de retourafdeling, dan is jouw retour nog niet verwerkt. Als je het pakket hebt afgegeven kan het nog enkele dagen duren voor je pakket hier aankomt. Je kan het beste informeren bij de maatschappij waarmee je jouw retour hebt verzonden, als je denkt dat dit te lang duurt. Terugsturen is op eigen risico. Bewaar dan ook altijd het verzendbewijs.
Je kan een klacht bij ons indienen over het artikel en je beroepen op de garantie. Neem telefonisch of per email contact met ons op. Je dient het artikel in onze webshop te hebben besteld.
Let op: een artikel dat je elders in een winkel hebt gekocht nemen wij niet in. Je kan dan teruggaan naar de winkel van aankoop om je klacht in te dienen.
Neem zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice. Wij reageren zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 2 werkdagen.
Je kan kiezen voor een verzendmaatschappij waarbij printen van het etiket niet nodig is. Of kies ervoor om jouw retour op te laten halen, zo hoef je ook de deur niet uit!
Het is niet nodig uw pakbon mee te sturen. Je kan jouw retour online aanmelden en naar ons terugzenden.
Op onze pagina retourneren vindt je een stappenplan om jouw bestelling te retourneren. Na ontvangst van je bestelling heb je een wettelijke bedenktijd van 14 dagen.
Je kan artikelen niet meer bij ons ruilen. Wil je bestelde artikelen in een andere maat, kleur of model ontvangen, dan kan je (een deel van) de bestelling naar ons terugsturen en via onze website een nieuwe bestelling plaatsen.
Retourneren via Returnista kost 3,95.
Woon je buiten de Benelux of stuur je jouw bestelling liever retour via een andere verzendmaatschappij?
Dan reken je bij het postkantoor af en zijn de totale kosten voor eigen rekening.
De informatie over het retourneren van jouw bestelling, vind je op onze retourneren-pagina. Stuur je de artikelen liever terug met een andere maatschappij, dan kan je de artikelen samen met het volledig ingevulde retourformulier terugsturen naar het volgende adres:
Cookweg 14
4462 HE Goes
Nederland
Als je hier klikt kan je de dichtstbijzijnde pakketshop of locker vinden.